Translate

söndag 3 mars 2013

Söndagen 3/3

Nu jäklar har jag fått paket i massor :)  Nytt ekolod massa jiggar och annat roligt. Ska bli riktigt roligt att testa alla nya prylarna. Fick rapala tältet också för is fiske så ska testa det nästa gång också och hoppas på att det är så lätt som det stod på paketet att sätta upp :)  Ekolodet och lunker jiggarna kommer från http://www.olssonsfiske.se en grymt bra fiske affär men bra priser grym personal och riktigt snabba leveranser. Savage jiggarna tog jag hem från http://www.happyangler.se/sv/ Bra nät butik med bra priser.  Rapala tältet kommer från www.beten.nu

 Grymma jigg skallar dock fanns de inte i de större storlekarna
















 Pärlemo skedar till rödings fisket ska bli intressant att testa
 Smått och gott bla scotty minigrip och lite sanken och tillbehör

 Var tvungen att koppla upp ekolodet och köra simulator läget. Fyra timmar senare så började man känna sig rätt säker på funktionerna osv. Men ska bli kul att testa den på riktigt fiske till våren

IS fiske tältet från Rapala som ska testas till helgen som kommer. Sen har jag vart inne på att köpa en skoter och länge funderat på en yamaha nytro ttx men nu kommer yamaha med en ny modell som det samarbetat med artic cat som heter yamaha viper och den kommer till hösten. Kommer att finnas för prov körning runt om i landet nu i mars så ska bli spännande och se denna maskin live. Själv är jag mest sugen på den som kommer att hetat viper xtx. Lite bilder kan jag bjuda på iaf och en länk för mer info om den här som jag tror iaf grymma skotern. Skit fiske på er och hoppas på nya fångster till helgen

Viper xtx




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar